John Deere - FarmSight Services

Proaktiv support til dit AMS udstyr
BOOST DIN MASKINES YDELSE OG OPPETID
En FarmSight Servicepakke giver:
- Høj udnyttelse af dit AMS/GPS udstyr
- Hjælp når du har brug for det
- Maksimal oppetid i marken
- Fjernsupport så du får hurtig hjælp
- Mulighed for tilvalg som f.eks. brændstofgarantiprogram
- Fjernovervågning og kontakt ved fejlkoder (Expert Alerts)
- Uddannelse af dig
Se pakkeindhold og priser længere nede...
Servicepakker der matcher dine behov
Dine fordele ved pakkerne
SELECT PAKKEN
Du får en god basis opstart, med fjernsupport til dit AMS udstyr, som sikrer dig maksimal oppetid. Samtidig er du sikret opdatering af software, som giver dig adgang til de nyeste funktioner.
PREMIUM PAKKEN
Du får sikkerhed for fuld oppetid, med support og opdatering af software. Herudover får du et årligt AMS kursus efter eget valg, som sikrer at du er i stand til at udnytte udstyret optimalt.
ULTIMATE PAKKEN
Du er udover indholdet i Premium pakken, også sikret med et optimeringsbesøg. Her hjælper vi dig med korrekte indstillinger, og dermed også med et lavt brændstofforbrug og slid. Back-up traktor er også inkluderet.

Hvad indeholder FarmSight Servicepakker
AMS/Connected support
Proaktiv support, der sikrer dine resultater.
Hvis du har det lige som os, bryder du dig ikke om overraskelser - Specielt ikke med henblik på dine maskiners tilstand, da det kan betyde udgifter, mistet produktivitet og mindre rentabilitet.
John Deere Connected Support™ kombinerer maskinkontakt, innovative værktøjer og proaktiv forhandlersupport for at sikre, at dine maskiner er tilgængelige hele sæsonen med høje præstationer.
SE NEDENUNDER hvad din FarmSight Servicepakke kan indholde:
Forklaringer til indhold finder du her
Pakkeindhold + navn | FarmSight In-Base | FarmSight Select | FarmSight Premium | FarmSight Ultimate |
Pakkekode | FS-IB | FS-SE | FS-PR | FS-UL |
Varighed | 1 år | 1 år | 1 år | 1 år |
INDHOLD | ||||
Almindelig klargøring og levering | X | X | X | X |
Træning og igangsætning ved levering (overdragelsesmøde) |
X | X | X | X |
Opsætning af konto i MyJohnDeere.com - og introduktion til Kontrolcentret | X | X | X | X |
Expert Alert maskinovervågning (kræver aktiv JD Link) |
X | X | X | X |
Fjernsupport/Service Adviser Remote (SAR) | X | X | X | |
Telefonsupport i sæsonen (1 time indenfor alm. arbejdstid) |
X | X | X | |
Fjernsupport / Remote Display Access (RDA) - kræver JD Link |
X | X | X | |
Softwareopdatering af AMS udstyr (1 gang pr. år *) |
X | X | X | |
En-dags brugerkursus (ud fra kursuskatalog) | X | X | ||
Back-up traktor (hvis rep. > 48 timer) 50% på kort leje pris **) |
X | |||
Optimeringsbesøg (vægt, dæktryk, motor, transmission) |
X | |||
Årligt abonnement - fornyes hvis ikke opsagt før d. 30/11 |
Free | 1.495 kr. | 2.895 kr. | 6.895 kr. |
*) Enten i forbindelse med at traktoren er på vores værksted eller fordi vi er hos kunden i andet serviceærinde
**) Plus transport
Levering af FarmSight ydelser uden en FarmSight pakke, faktureres efter gældende Pay as you go prisliste.
Hvordan fungerer FarmSight Services
Se videoen for at finde ud af mere