Connected Support

Supportopkobling maksimerer dine maskiners oppetid

Maksimer maskinens oppetid


Start din arbejdsdag i sikker forvisning om, at der bliver taget hånd om både dig og din maskine af erfarne og dygtige servicespecialister via fjernopkobling.

John Deere Connected Support™ er en kombination af:

  • Maskinkontakt
  • Innovative værktøjer
  • Proaktiv forhandlersupport

Samlet sikrer ovenstående, at dine maskiner er tilgængelige hele sæsonen - med høje præstationer.

 

PRÆCISE DATA GIVER BEDRE BESLUTNINGER

Landbruget er under konstant forandring. Teknologi og digitalisering spiller en stor rolle, når det handler om at maksimere udbyttet og afgrødernes kvalitet - samtidigt med at driftens effektivitet skal optimeres. John Deere Precision Ag Teknologier hjælper dig med at drive en profitabel, bæredygtig forretning.

Her kan du læse om de produkter der hører under Precision AG Technology

Proaktiv Respons

Vi kan identificere potentielle maskinfejl, inden de bliver et problem.

Sikrer dine resultater med Proaktiv support

Hvis du har det lige som os, så bryder du dig ikke om overraskelser. Specielt ikke med henblik på dine maskiners tilstand, da det kan betyde udgifter, mistet produktivitet og mindre rentabilitet. 

Maskinens instrumentpanel 

  • Overvåg maskinparken baseret på den aktuelle driftstilstand
  • Prioriteret visning af maskinemner for proaktiv respons og øget oppetid

Expert Alerts - Proaktiv support

 

Teknologi til tjeneste

Luk op for smartteknologiens fulde styrke for at maksimere din oppetid. Vi kan med Expert Alerts identificere potentielle maskinfejl og rette dem, inden de bliver et problem. Velkommen til John Deere Connected Support™.

Fjernsupport

Få øjeblikkelig support på dine maskinindstillinger og diagnosticering.

Fjernsupport med Remote Display Access

  • Fjernvisning af maskinens skærm hos forhandlerens eksperter
  • Hurtigere support for opsætning og optimering for maksimeret ydelse

 

Fjernopbakning til maskinopsætning

Ved hjælp af værktøjet Remote Display Access kan tiden til maskinopsætningen reduceres betydeligt, idet vores eksperter kan oprette forbindelse til skærmen i kabinen og således hjælpe dig med opsætningen. Det gør det også muligt for os at støtte dig i at opnå forbedret ydelse, og gør det meget nemmere for dig at kommunikere med os, hvis du oplever problemer - hvilket er endnu en faktor for optimale oppetider.

Service ADVISOR Remote

 

  • Fjerndiagnosticering af maskiner og præcis dataanalyse
  • Kvalificeret tekniker ankommer på marken med alle de påkrævede dele og værktøjer
  • Fjernopdateringer af software

Hvad siger kunderne

Find din nærmeste afdeling

Klik på kortet for kontaktinfo